torsdag 3 augusti 2017

En liten #tbt på juli som bara försvann


  1. En gammelmorfar, en mormor och deras barnbarn/barnbarnsbarn. 
  2. Invigning av nya studion!
  3. En av ytterst få dagar på stranden.
  4. Hälsade på min äldsta kompis yngsta bebis! 
  5. Jag och Anna Hertzman startade pod! Mer om det i morgon.
  6. Kolla fint jag har gjort! Vem kunde ana att jag hade så god smak?
  7. Utflykt till bokskogen i Turup. 
  8. Häng med min bästa Lotta.
  9. Besök på Den Blå Planet på andra sidan sundet. 
Nu är det augusti, den tredje. Inte heller denna månad blir en "NU SKA JAG BLOGGA VARJE DAG!"-månad gissar jag, men steppa upp det ska jag, sa Bull. Och augusti är ju ändå tusen gånger bättre än juli som är månadernas motsvarighet till nyår och midsommar – en jävla massa förväntningar som aldrig infrias. Nej, skönt att den månaden är över, nu börjar sensommaren som är en favoritdel av årstiderna och jag ska maxa njutet till hundra procent innan det blir skånsk höst i fem månader. Så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar