lördag 29 april 2017

Recap april pt2 - blandad bildbomb

Jag har alltid använt bloggen som en dagbok, men i takt med att instagram började stjäla allt mer tid så har den här stackars plattformen blivit lidande. Tro det eller ej, men en gång i tiden trillade 20 000 unika besökare in här varje månad för att läsa om... ja, men ingenting. Min tramsiga vardag. Nu är ni bara drygt en fjärdel av den summan som plikttroget kikar in här, men det ska det bli ändring på! Ska bara uppdatera april först, hehe.


Kolla! Det är blommor på träden! Kallt som i graven dock, men härligt på bild!


En dag åkte vi till Åsum utanför Kristianstad där Angelica, Lykke och Fredrik bor. Sigge och Lykke låg i magen samtidigt så jag och Angelica började följa varandra på insta där under preggoteten, och kolla här! Fyra år senare står Spiderman, Superman och en liten tant i deras vardagsrum – och en till bebis är på väg!? Jag hjärta internet!

 
Glad påsk! Får alltid ångest av att "alla andra" tar så fina bilder på sina barn vid varje högtid, men jag vill inte vara sämre. Jag tänker att det måste vara fantastiskt att se tillbaks på sina påskkärringar om sisådär en femton år när man glömt vilket kaos det var i den här åldern.



Bildbevis på nästan kaos. Fast dom är så jävla gulliga mellan varven så även hjärtat smälter, inte bara hjärnan.


BJÖRKEN SLOG UT!


Firade detta med att skrapa rutorna. Alltså april 2017, "den värsta november vi haft på flera år" som någon så träffande beskrev detta skämt till vårmånad.


Men på bild får april-novembern tio tummar upp. Frös dock fingrarna av mig för att ta den här bilden.


Nu leker dom ihop riktigt bra, speciellt när man inte själv är med. Ser fram emot många timmar i solen med en termos kaffe medan ungarna roar varandra med världens tråkigaste sysselsättning: sandlåda.

Och snart är det maj. Jag önskar mig mer sol, mycket mer värme och så mycket sömn att det inte går att beskriva i ord. Hör du det universum? Bra, tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar