onsdagen den 25:e juli 2012

Morrn morrn!

Klockan är 05:29 och om exakt 25 dagar och en minut börjar jag mitt nya jobb. Eller, jag börjar redan en vecka tidigare, men då är det uppstarttjosan och höstplanering och vad som enligt chefen kallas för "ganska normala kontorstider" så jag slipper väl kanske kliva upp missinassen då. Hoppas jag.

Eftersom det här är sista veckan innan flytt så har vi en del (obs, underdrift!) att styra med här hemma, vilket inte direkt underlättas av att Tobbe börjar jobba astidigt på morgonen och måste gå och lägga sig vid 21-tiden. Detta resulterar tyvärr i att jag tvingas ha samma dygnsrytm så att vi får saker gjort under samma tider. Känsla just nu: SNARK.

Nåväl. Jag får se det som en övning inför höstens kliva-upp-i-ottan-mission och tro det eller ej men jag var faktiskt inte helt medvetslös när Tobbe kom med kaffe klockan 03:50 i morse. Hurra! 

2 kommentarer:

  1. Men herre jösses, när börjar han jobba egentligen? Jag tycker att Pärre går upp löjligt tidigt (kl 5) men 3.50, det är ju sju-hu-hukt!

    SvaraRadera