måndag 14 maj 2012

Sassa brassa mandelmassa osv


Går finfint med träningen over here, Helena gör ett bra jobb som PT får jag säga! 
Vi har köpt hotpants för att få till en schysst benbränna och gjort ett rullande tredagars träningschema som lyder som följer:

Dag 1: 60 min powerwalk, 30 min Tabatapass med fokus på axlar och mage
Dag 2: 60 min powerwalk, 15 min Tabatapass med fokus på ben och rumpa
Dag 3: 60 min powerwalk

Är nu på kvällen på dag 2 och jag har ont precis överallt, kan inte skratta eftersom det känns som att magen ska gå av på mitten. Vill inte veta hur det kommer kännas i morgon när röven ska börja göra sig påmind, tur att man inte använder den när man skrattar.

10 kommentarer:

  1. men PEPPEN PÅ DETTA! Awr, fan vad fint att du verkligen fortsätter efter FF! GOGOGO du verkar superglad och stark! :)

    SvaraRadera
  2. Samt att du är löjligt snygg i hotpants!

    SvaraRadera
  3. Duktigt att träna på semestern!
    Kan du inte dela med dig av tabata-övningarna ni gör?? Behöver lite inspiration till övningar att utföra här på mitt vardagsrumsgolv!

    SvaraRadera
  4. Åh, blir så inspirerad av din träning. Jag är sjukt träningspeppad också nu men har så ont i ryggen att jag inte kunnat träna på en vecka. Surar OBESKRIVLIGT mycket över detta.

    Men alltså, du ser SJUKT fit och snygg ut, bara så du vet!

    SvaraRadera
  5. Ja, snälla berätta hur ni lagt upp Tabatapassen, vilka övningar etc!
    Du verkar ha det grymt där borta, det är du lätt värd.

    SvaraRadera
  6. Himla duktigt att fortsätta träna där borta. Hatten av för det!

    SvaraRadera
  7. Jaa, jag håller med Katta, sjukt snygg i dina hotpants! Nu blev jag än mer peppad på dagens runda!

    SvaraRadera
  8. Vad är det för märke på shortsen? De ser bra ut! Liksom inte sådär superkorta så att hela röven hänger ut men ändå inte långa som cykelbyxor.

    SvaraRadera
  9. Jag blir så peppad av dig!

    SvaraRadera