onsdag 2 maj 2012

JAG KLARADE DET PÅ 29:52!!!

Alltså, så sjukt nöööööjd, jag klarade mitt mål (under 30 min) och satte därmed PERSONBÄSTA, woooohooo!!! Rätt bra jobbat för någon som inte kan andas va?

Jag vill tacka två personer, dels den underbara okända människa underbara Emma som skrek HEJA MIRIJAM vid 3 kilometer, tack vare dig stannade jag inte och snöt mig vilket sparade viktiga sekunder. Och allra mest vill jag tacka min hare Suzan som sprang två taxsteg före mig och peppade mig de första fyra kilometrarna innan hon spurtade i mål - TACK!!!

16 kommentarer:

  1. Jag såg dig vid uppvärmningen men blev för blyg för att säga hej och att jag gillar din blogg :)
    Och sen sprang bakom dig ett bra tag där vid 3 km men sprangom vid tallriken. Bra jobbat, jag fick 29.24. Också nöjd!!

    SvaraRadera
  2. YAYYYYYY!!! GRATTIS! FIFAN VAD GRYMT!!

    SvaraRadera
  3. Åsa: Men vaffan, var det inte dig jag träffade på Malmömilen förra året? Du skulle kommit fram ju!

    Jennie: YEYEYEYEY!

    Fifi: Ja jag känner mig extremt grym nu!

    TACK!

    SvaraRadera
  4. Ehh..jo det var jag..nu känner jag mig ännu dummare att jag inte sa hej :)

    SvaraRadera
  5. Grattis till PB idag.. trevligt att träffa dig.

    SvaraRadera
  6. Grattis!!!

    Det bevisar väl att även förkylningen gjorde nytta under Fitnessfighten. Du övade helt enkelt upp din förmåga att inte kunna andas.

    SvaraRadera
  7. GRYMT jobbat!! Yay!

    Och vilka grymt snygga träningsbyxor - var hittar man dom, jag måste ju ha mig ett par!!

    SvaraRadera
  8. Åsa: Haha, du får säga hej på Malmömilen i år då!

    Jempa: Tack!

    Cee: Tack detsamma, jätteroligt!

    Linda: Åh tack!

    Annefia: hahaha, ja så är det nog! Inget ont som inte har något gott med sig osv!

    Nataber: Woohoo!

    Linda: Tacktack!

    Nicky: Tack! Säkert på grund av de snabba brallorna som du hittar här PÅ REA! http://www.sportamore.se/produkt/23422-nike-pop-art-tight-capri-w-grarodsvart

    SvaraRadera
  9. Här har man missar läsa bloggar några dagar och sen bara har du lyckats med bedrift på bedrift på bedrift. GRYTMT!

    Grattis!

    SvaraRadera