torsdag 10 maj 2012

HEJ POLLEN-LÖSA USA!


Tjoho, nu är jag framme! Och så gött det var på flyget då, hade INGEN bredvid mig så jag kunde sträcka ut taxbenen ordentligt och låg och sov över tre säten typ hela resan. Är ändå helt död nu, klockan är 21:34 här men typ... ehhh... halv sju (?) på morgonen i Sverige. 

Sitter ensam i huset med en kall öl och väntar på att Helena ska komma inflygandes från Hawaii där dom har gått och GIFT sig i dagarna! Hur fett är inte det? Jag bara "välkommen till er smekmånad, är mycket hedrad över att få deltaga". Aja, det gick bra att vara femte hjulet när vi var i Mexiko, så det här ska nog också gå bra. 

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅH!!! Fan vad AWESOME, jag vill också!! :)

    SvaraRadera
  2. Jag vill med. För jag bara regn hos mig. Älsk på Göteborg...

    SvaraRadera