fredagen den 4:e maj 2012

*gulp*

Okej, jag kan eventuellt ha tackat ja till att vara med i Skånska dagbladets serie om skånska bloggare. Och eventuellt är det endast 14 små minuter kvar innan dom är här och eventuellt ser jag ut som en galen sönderriven pundare i ansiktet eftersom den här allergin har tagits till helt nya höjder (vilket eventuellt kan bero på att jag låg med huvudet nere i gräset och gjorde armhävningar halva kvällen i går). Vi får ju hoppas att fotografen är en jävel på Photoshop helt enkelt.

OCH – som apa på moset så ska jag fixa håret i eftermiddag och alla vet ju hur snygg man är i håret fyra timmar innan ett välbehövligt frisörbesök. Det vill säga inte alls. MAN ÄR SITT ALLRA FULASTE!

Sitter alltså här som en puffig hamster med en hejdundrande utväxt och undrar lite varför jag tackade ja till det här tjofräset. Gulp. Aja, vi har i alla fall en helt skinande blank lägenhet sådär lagom till helgen. Inget ont som inte för något gott med sig osv.

4 kommentarer:

  1. eller så kan man få äta mask i radio...

    http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=4080&artikel=5093425

    SvaraRadera
  2. Kul att träffas i onsdags =) Vem fick du träffa? Jag var med i deras bloggserie i februari =) Blev hur bra som helst, är supernöjd med min artikel som publicerades =) Hoppas du oxå blir nöjd!
    Kram

    SvaraRadera