söndag 6 maj 2012

Åååååhhhh, HELFRÄLST PÅ DETTA!






















Åh, en sån himla göttig dag som Malmö barefoot run anordnat! Jag och Suzan tog som planerat ett varv (1000m) utan skor (ajajajaj) och sen två varv med skor. Sedan var det lite övningar med hur man kan stretcha/mjuka upp/träna upp fötternas muskler.
Efter barfotseventet tog Viljan över och höll ett träningspass med kettlebells (DÖR AV KUL!) och jag ville provspringa skorna lite till så jag drog på mig dojorna och sprang två varv till.

Summa av dagen: Fick till 5 kilometer löpning och 20 minuter kettlebells innan jag cyklade hem med sockerdrickspepp i magen och en perfekt mogen banan i handen. Livet på en pinne detta alltså!

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt kul! Jag unnar er Malmöbor att gå på mer events. Särskilt träningsinriktade ju, grymt skoj!

    SvaraRadera
  2. åh! jag har vart sugen på att testa en längre stund nu asså och jag undrar sååå hur det är? du hinner lixom alltid först med allt. måste ringa dig nån dag.

    SvaraRadera