tisdag 24 april 2012

Stockholmstips – Barbro Bistro & Bio




Okej, alla ni som bor i Stockholm eller någon gång haft planer på att äta i Stockholm: gå till Barbro i Hornstull. Min barndomskompis Tim har tillsammans med sin kusin och några av sina kollegor från Hasseludden öppnat en restaurang som har cirka världens godaste mat. Obs: ej överdrift.

Var där i helgen såklart, och jag lovar – ni kommer inte bli besvikna om ni går dit. Förutom att maten är sjukt bra så har dom en bio i källaren där de anordnar temavisning, typ sushimiddag plus film om världens bästa sushikock. HUR COOLT!?

Nu kanske ni ba "Mäh, klart att du vill göra reklam för din kompis ställe", men om ni av någon outgrundlig anledning inte litar på mig så kan ni ju kolla in Barbros femma i Svenskan, DI Weekends 19/25, eller fyran hos DN På Stan. Seså, boka bord direkt, för det är inte det lättaste att få ett nu för tiden. Här är hemsidan och här är fejjansidan. Varsågod för tips!

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset, verkar vara ett skönt ställe med bra mat. Ska testas!

    SvaraRadera
  2. Om ni tror Majsan är mutad så kan ni ta mig på orden -stans bästa spicy tuna! Jag är dessutom anti-mutad eftersom dom inte handlar vin av mig. Än ;)

    SvaraRadera