lördagen den 28:e april 2012

Jag ba *typ bäst i världen*

Kolla kilometertiden!!! Okej, för er supersnabba träningsmänniskor är det väl typ ingenting, men för mig är det sjukt bra, speciellt med tanke på att jag inte gick något alls, utan bara sprang eller stod stilla för att snabbt snyta mig/kolla på kartan/hjälpa ett gäng på segway-tur att ta en gruppbild.

Jag sprang efter Malmömilens karta men eftersom jag sprang fel två gånger så blev det lite längre. Kände mig väldigt mycket som en orienterare när jag galopperade runt i Västra Hamnen och jämförde min karta med vägskyltarna.

Summa summarum: jag är frisk, jag är snabbare än på länge, jag kommer lätt klara Vårruset på under 30 min på onsdag och Malmömilen på under en timme om jag fortsätter träna. HIPP HURRA FÖR MIG!

9 kommentarer:

  1. JÄVLAR VAD BRA!!! Åh, ÄLSKA jämna tal sådär, jag siktar absolut mot 60min på Tjejmilen men rackarns om jag kommer klara det.. Well, bara upp till mig om jag gört!

    SvaraRadera
  2. Grymt! och inspirerande! Jag är inte ens i närheten av dina resultat men jag har inte heller sprungit på över 10år MEN jag har kört Kick-Starten/FitnessFighten denna månaden så... JAG SKA OCKSÅ! RunKeeper app´en nerladdad ;) Lycka till på onsdag!!

    HejjaOss!!

    SvaraRadera
  3. Amen va faaaan!!! Varför klarar alla andra att springa helt långt helt snabbt!?!? Sjukt bra!! Grattis!

    SvaraRadera
  4. De där tightsen vill jag också ha när jag springer! problemet är ju bara att jag inte springer just nu. Kanske kan man ha dem på sig i soffan när man läser Runners world?

    SvaraRadera
  5. Klart du typ ba är!!! Härligt jobbat! Jag vet känslan!!!
    Bara till att hålla i!

    SvaraRadera
  6. :) snygga tights, snabba fotter! bra sprunget. vårruset is all yours! tjejmilen med. :)

    SvaraRadera
  7. Åhh, de där taightsen har jag velat köpa. Var de bra att springa i? De är iaf snyggaste taightsen ever!!

    Bra jobbat med milen!!

    SvaraRadera
  8. Jennie: Klart du (vi!) klarar det!
    Frk Blubb: Ja, hejja hejja!
    Linnéa: SKA DU SÄGA! Som alldeles nyss började kuta och drog av 5 km på 29:55!
    Schmhut: De är fantastiska till allt! Köp!
    Anna: Bästa känslan, eller hur?!
    Träningsglädje: Oooh, tack för pepp!
    Ninni: Ja, skitbra! Sitter asgött, känns inte alls. Samt är fräsigast i världen!

    SvaraRadera
  9. Heja Mirijam!
    Superbra jobbat! Stolt över dig =)
    You go girl!

    SvaraRadera