onsdagen den 23:e november 2011

Lyckochock!

Okej, kan inte blogga vettigt längre. Kommer nämligen bara låta extremt glad och happy och sunny side up och så vidare, och alla vet att alla hatar såna bloggar.
Går dock ej att låta bli just nu, har världens bästa kille, ska flytta till stans schysstaste lägenhet, får snart åka på göttig solresa, har pengar på kontot och vind i seglen osv och så kan man ju för guds skull INTE BETE SIG I NOVEMBER.

Enda smolket i glädjebägaren är att jag har väldigt skitigt hår med en lugg som ligger klistrad som en flötig gardin i pannan, men jag orkar inte gå in i duschen. Det kanske kan få er att hata mig lite mindre?

14 kommentarer:

  1. Äh! Fan vad gött det låter! Fint när folk har det bra :)

    SvaraRadera
  2. Äh, ös på med glädjen bara! Varför får man inte blogga om att man är glad för? FÅNIGT!

    SvaraRadera
  3. Ja jag håller med Fifi, kör på bara. Är ju svinfint att läsa om att folk mår bra och har flyt.
    Om det sticker i ögonen på folk för att du visar glädje handlar det väl mest om missunsamhet.

    SvaraRadera
  4. Vet du vad? Du är värd allt det där göttiga Mirijam! Det är bara roligt när du gladbloggar också. Man får vara lycklig och älska livet till och med i november faktiskt.

    SvaraRadera
  5. Vad då? Klart du ska blogga att du är glad om du är glad och allt bara är så jävla bra! Hoppas vinden i seglen håller i sig.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  6. hahaha vilket roligt inlägg ^^

    /Cim

    SvaraRadera
  7. Grattis!
    Funderar på bloggar med loppis-inredning...
    Kanske den här under kategorin "Hemma hos mig" http://ikarolineshuvud.blogg.se/index.html
    Den här under tipskategorin "Decor" http://abeautifulmess.typepad.com/my_weblog/
    Den här under kategorin "inredning"
    http://ennui.blogg.se/index.html

    Skummade snabbt geonom olika bloggar jag kikat på men ska fundera lite till på det!

    SvaraRadera
  8. Att du inte duschat spelar ingen roll för oss läsare, det är ingen luktblogg ^^

    Och fan va kul att de går bra för dej! de ska du känna att du är värd!
    Även jag har vind i seglen just nu so I know the feeling =)

    SvaraRadera
  9. Men njut av att livet är underbart, vettja!!!!!
    Det är ju såna här grejer som gör att november känns lite lättare=)
    /CC

    SvaraRadera
  10. Jag blir glad, när du är glad! Kram!

    SvaraRadera
  11. I just played KVIST for 162 poäng, ville bara säga det EN GÅNG TILL.

    SvaraRadera
  12. Hurra hurra hurra! :D Lycka är la det bästa! Så får man VISST bete sig i november ;)

    SvaraRadera