söndagen den 19:e juni 2011

LÄNKKÄRLEK #10

Jag vet inte om ni har märkt det, men det har hamnat en del nytt i min länklista den senaste tiden. Tänkte att det var dags att dela med sig lite av allt som gör mig glad om dagarna. Vi startar med tre.

"En jävla frilansare till som bloggar" är himla rolig. Jag skrattar fortfarande ihjäl mig till det korta med utsökta inlägget om hennes mongodansande make.

Min fejna kompis Mallan började helt otippat blogga. Mår man dåligt av att se perfekt mejkade tjejer i hår som skulle få Marge Simpson avundsjuk kan man ju hoppa över den här. Mallan är P E R F E K T I O N E N förkroppsligad. Det är även hon som har de golliga stand in-kamphundarna Tajjan och Stellan som ni sett här på blöggen. Jaja, hon och hennes kille får jag väl tillägga innan Danne ringer till Tobbe och bölar om att han känner sig utanför.

Krutrut förlorade sin älskade Rut och skaffade lilla Bibbi. Vill man läka sitt hjärta finns det nog inget bättre än små skrynkliga valpar. Och stora skrynkliga hundar. PLUS att Lisa är en extremt duktig fotograf som alltid hittar de bästa loppisfynden och som inte det skulle vara nog så gör hon helt fantastisk konst. Har ni inte varit inne på hennes blogg så dra dit nu.

2 kommentarer:

  1. Den där mongodansande maken verkar vara nåt alldles extra :-)

    SvaraRadera
  2. Åh thank yö för loven! Den behövde mitt bittra, smått illamående jaget idag. Puss på dig & kamphunden <3

    SvaraRadera