onsdag 21 juli 2010

Iiiihhaaa!!! Kloppeti kloppeti klopp!

Alltså P E P P E N!
Ska inom en nanosekund logga ur och sedan vara ledig i 23 dagar. SCHUTRÄ! Hur många som helst, jag kan med nöd och näppe RÄKNA så långt.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23

Så många är det. J E T E M Å N G A.

Det här ska jag göra på min semester: Sola med Hanna vid Scania, hångla, dricka öl, hoppa fallskärm, paddla kanot, dricka öl, sola, ligga, åka till Gotland, bada i havet, dricka öl, äta Åhusglass, hångla, dricka öl, åka till Norrland, sola, dricka öl, köra derby.
Har jag glömt något? Tror inte det.

Och om ni nu bara: "WTF!? Jag hävdar Å DET BESTÄMDASTE att jag känner igen det här inlägget, så yes box people: det är en något modifierad kopia av detta.
Har man semester två (2!) gånger per sommar så har man, ingen tid att förlora! Nu: hem och attacksova i tre timmar innan tvättiden kickar igång ledigheten klockan 07:00.
Adiòs amigos!

2 kommentarer:

  1. Grattis! Jag tror att jag är hemma i skogarna fram till d. 4 augusti. Så vi hinner ses hoppas jag. Kanske en övernattning i vår stuga i Borgafjäll? Vi hörs :-)

    SvaraRadera