tisdag 16 juni 2009

Känn pepp

Inspiration en masse har jag fått i dag.
Ni vet, vissa människor är bara så där så man känner att man inte kan sitta i soffan och fulblogga en minut till, man måste genast börja träna på riktigt/måla naglarna i en cool färg/lära sig fotoshop på riktigt/fortsätta bygga på sin tatuering, för det har/gör/kan dom och dessutom gör/har/kan dom det så innihelvete bra och coolt att man känner sig platt. Fast på ett bra sätt. Ett sätt som får igång en lite.
Som Caisa som jag inte kan länka till eftersom hon är hemlig, eller den här tjejen tillexempel. Eller hon jag handlade ny näsplopp av på... ehh.. Glitter (?) på triangelen i dag. Man blir liksom – vad är det kidsen säger? – pepp.

2 kommentarer:

  1. Åh. *lite chockad* *mycket rörd* ;)
    Jag blev varm i hjärtat, tack för det så tidigt på morgonen! :o)

    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Men åh... vad glad jag blir!!

    SvaraRadera