onsdag 13 juni 2007

Ah meh! Det är ju för fan JAG!

En rolig grej hände mig i söndags, jag köpte Kvällan + bilaga som färdlektyr (samt påminnelse om att sommarlovet snart är slut) på väg till Öland.
Bäst som jag sitter där och bläddrar så ser jag en bild på mig och Christina Curman från ett dryckestest vi gjorde på praktiken, smuttadendes på goda, mindre goda, ganska äckliga och asäckliga smoothies, drickyoghurtar och måltidsersättningar vilket resulterade i typ, "stort test av sommarens läskande drycker" eller något sådant.

Gud vad förvånad jag blev!

Nu ska jag, Anna B, Ingrid och kanske Jaxbo gå på SJF-mingel.

1 kommentar:

  1. Woman! Hejhej, Anna B här. Håhå, love att du var så okritiskt på Timbukidén. Då inkluderar jag taxin också (guva jag tjatar om den). Lycka till med frissan imorgon och glöm inte bilderna.
    Natti, nu ska jag drömma sött om Mapei. Haha.

    SvaraRadera